A Google Ads használatának előnyei

Aki neten szeretne hirdetni, a legideálisabb, ha a Google Ads keretein belül valósítja meg. Egy internetes vállalkozás sikere nagyban függ az internet marketingjétől, azaz hogy a világhálón mennyire igényesen van felkínálva az embereknek. A Google Ads a leghatékonyabb eszközök közé tartozik e téren, amelynek alkalmazását az ügynökség precíz beállításokkal, és folyamatos optimalizálással valósítja meg. Minden cég esetében egyenként állapítjuk meg, milyen típusú hirdetést hozzunk létre, tevékenységéből, paramétereiből adódóan, tehát többféle lehetőség is rendelkezésre áll. Az egyik gyors, költséghatékony mód a kulcsszavas keresési hirdetés a Google találati listáján, melyet a releváns kulcsszavakra megcélozva, meghatározott ajánlattételi stratégia alapján jelenít meg előrébb a kereső a találatok között. Így könnyen tudunk további ügyfeleket szerezni.

A Google Ads azonban nemcsak szövegalapú hirdetéseket kínál, beszélhetünk Shopping, illetve Display és banneres hirdetésekről is. A Shopping kampányok előnye, hogy a forgalmazott terméket képpel, szöveggel, információkkal együtt képes a Google a találatait megelőzően, az oldal tetején megjeleníteni, árral együtt, tehát egy látványosabb hirdetési formát jelent. A Display és banneres hirdetések rend szerint a nagy látogatottsággal rendelkező oldalak hasábjain jelennek meg képpel, szöveggel, kvázi plakát jelleggel. Erre a Google Ads-en belül lehetőség van olcsón, kattintás alapú fizetéssel. Továbbá rendelkezésre áll a remarketing kampány, ami az ügyfelek visszatérését szorgalmazza, mivel azoknak mutat meg hirdetést, akik már egy alkalommal biztos látogatták oldalunkat. Szintén a Google Ads-en belül tudunk a YouTube-on is hirdetni videó formában, ami a videó előtt jelenik meg, és csak akkor kell fizetni a megtekintésért, ha hosszabb ideig lett megtekintve a hirdetés. Nem utolsó sorban, lehetőségünk van mobilalkalmazáson belül is hirdetni, így potenciális felhasználókat szerezhetünk ezen keresztül is költséghatékonyan.

Szólj hozzá!