Beszéljünk közérthetően a keresőoptimalizálásról!
SEO, Search Engine Optimization, keresőoptimalizálás. Te jó ég, mi ez? Kap a fejéhez egy laikus, amikor elhatározza, hogy kicsit beleássa magát a marketing világába. Manapság már nem létezik marketing keresőoptimalizálás nélkül. Persze gyakorlott marketinges szakembernek ez olyan egyértelmű és alapvető dolog, mint az, hogy lélegzünk. Első hallásra viszont elég rémisztő tud lenni. Lássuk tehát közérthetően, hogy mi a keresőoptimalizálás lényege!
Minden cég azt szeretné, hogy a vevők az ő webáruházát találják meg a keresőben elsőként. Ehhez pedig úgy kell optimalizálnunk a weboldalunkat, hogy ez meg is valósuljon! De hogy tudjuk ezt megtenni? Az optimális eredmény eléréséhez egy csokorba kell szednünk azokat a kulcsszavakat a tevékenységünkkel és webáruház kínálatunkkal kapcsolatban, amelyek lefedik vevőkörünk érdeklődési körét. Hiszen amint a jövőbeli vevőink beírják ezen kulcsszavak egyikét a Google keresőbe, az máris a találati lista elején fogja kidobni webáruházunkat. Ez azért fontos, mert az érdeklődők mindig a lista elején felkínált lehetőségekből választanak.
Leegyszerűsítve ez a keresőoptimalizálás lényege, de a gyakorlati kivitelezése azért ennél jóval bonyolultabb és összetettebb, ezért érdemes SEO-ra szakosodott marketing cégre bíznunk, ha komoly eredményeket szeretnénk vele elérni.