Elégedetlen vagy a szolgáltatóval? Alkudj!
Legyen szó mobilszolgáltatóról, vagy széles sávú internetről, sajnos egyik szolgáltatóról se lehet elmondani, hogy olyan minőségi szolgáltatást adna, hogy senkinek nem lehet oka panaszra. Ha például a mobilszolgáltatókat vesszük nekem speciel már volt mindegyiknél előfizetésem, de ha bármit akartam intézni az előfizetéssel kapcsolatosan, az tuti, hogy nem ment gördülékenyen egyiknél sem. Internetszolgáltatóból ugyan csak kettőről van hosszú távú tapasztalatom, de a rendszeres szolgáltatáskimaradások mindkettőre jellemző problémák (bár lehet, hogy csak az agglomerációban).Azonban, ha lejár a hűségidő, akkor a problémákból előnyt is kovácsolhatunk. A szolgáltatók ugyanis a panaszainkat, a bejelentett szolgáltatáskimaradásokat regisztrálják és a hűségidő után komoly alkutényezők lehetnek ezek a kezünkben. Elegendő csak felhívni az ügyfélszolgálatot, vagy bemenni személyesen, hogy nagyon elégedetlenek vagyunk és ezért szeretnénk lemondani az előfizetést, hogy másik szolgáltatóval szerződhessünk. Ezek után az ügyintéző utána fog nézni, hogy valóban lettek-e rögzítve panaszaink, bejelentéseink és ha igen, akkor fel fog ajánlani egy extra kedvezményes előfizetést (olyat, amilyen a listán nem szerepel), csak azért, hogy továbbra is maradjunk.