Mit kell tudni az Adwords továbbfejlesztett kampányokról?
A Google Adwords rendszerében az elmúlt napokban járt le a határideje a Továbbfejlesztett kampányokra való átállásnak. Ha valaki nem állította át manuálisan a kampányait, akkor a rendszer a határidő lejárta után megtette helyette, de nem biztos, hogy ezzel mindenki jól járt.
Ha sarkosan akarunk fogalmazni, akkor a Továbbfejlesztett kampány nem más, mint a mobilokon való hirdetések kötelezővé tétele minden hirdető számára. A Google Adwordsben eddig lehetőségünk volt kiválasztani, hogy milyen eszközön jelenjen meg és milyen eszközön ne jelenjen meg a hirdetésünk, de ez már csak a múlté. A Továbbfejlesztett kampányban elvileg nem lesz lehetőségünk kizárni a mobilon való megjelenést, még akkor se, ha a mobilon a honlapunk teljességgel használhatatlan. Új viszont, hogy megadhatjuk, hogy a többi eszközhöz képest mennyivel ér többet, vagy kevesebbet nekünk a mobilon való megjelenés. Így például azt is beállíthatjuk, hogy a több eszközön való megjelenéshez képest nekünk mínusz 100%-ot ér mobilon megjelenni, így már el is értük, hogy a hirdetésünk továbbra sem jelenik meg mobilon.
Forrás: Marketing Kalkulátor